ITALIA

Hejjsan bloggen det var länge sen . nu är jag i italien med mamma och dom andra , det är jätte varmt och och skönt , igår när vi var och åt middag var det 32 grader när klockan var 21.30 typ . det är jätte jätte varmt på dagarna . vi har varit på ett vatten land aqua splach det ägde fast vi var där förra året . jag åkte allt där och mormor också nästan det  var iallafall as roligt . imorgon ska det regna men det gör inget för att då ska vi ha mys dag och spela spel och kolla på film , nu har jag sett alla pirat of the carabien 1,2, &3 dom var jätte bra ni borde se dom . också borde ni läsa en bok som heter
 I TAKET LYSER STJÄRNORNA . älskar den boken det finns på film också så om nån vill hyra den med mej så kan vi göra det . men jag måste snart gå för vi ska bada i poolen vi ses kanske nån annan dag
p&k elin <33

PS.
Jag saknar alla där hemma men mest tove :)

Kommentarer
Postat av: Tove

saknar dej också så sjukt jävla mycket baby <3 klarar mig fan sanrt inte längre !!!!

2009-07-17 @ 22:05:00
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag saknar dig </3

men det där kändes kan jag säga ...

2009-07-18 @ 00:29:55
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar tove : mm vi måste ses snart igen . jag kommer inte komma hem på hela sommarn tror jag :(

2009-07-19 @ 20:53:08
Postat av: Tove

nej du skojar ''/ <3

2009-07-21 @ 13:06:01
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0