lägesedan nu

heej har glömt denna blogg. förlåt för ja har glömt och skriva har haft massor av skol arbeten osv.. men nu har jag jävligt trågikt har spelat handbolls match vi mötte Skonela typ vi van me 17-5 tror ja. sen efter de åkte ja hem och cillade lite sen ringde Diana och fråga om ja ville vara me henne och några mer vi åkte typ runt i sköndal ja åkte buss utan att betala elr något på hem vägen så frågade jag buss chafören om ja fick åka en station när vi hade åkt en staation så fråfade om ja skulle av då sa ja nej när vi kom till centrum sparka han ut mej typ . han ba nu har du åkt 4 stationer och inte en nu får du gå av eller betala .. Så ja gick förståss av. imorgon ska ja spela mer handboll kom och titta vett ja vi spelar i huddinge och möter huddige 2 så kom och kolla fast efter så ska ja va me diana vi kommer ha fett kul de hade vi i dag så de blir  kul ju XD aja es i morgon på matchen då hoppas ja om ni orkar den börjar vid 9 eller 10 tror ja :P okeej ja kopierade denna text från min blogg sp det stämmer inte riktigt men aja kolla min blogg me carros blogg den ee ganska ful men bra :PXD herrå puss carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0